Re: list-post vs reply-to

Merhaba,

Arda Çetin <arda@linux-sevenler.org> writes:

> Bu listenin diger (duzgun calisan) listelerden ne ayricaligi var, teknik anlamda?
> Hem "herkese cevapla" dedigimizde (Bkz. Sekil 1) bu sefer bu iletiyi size iki
> defa gondermis oluyorum.
> Ufak bir ayarlamayla duzenlenebilecek bir durumken, bu karisikliga ne gerek var?
>
> Bu sorun size ozel degil tabi, kernel listesinde bile bir cok kisinin bu konudan
> sikayet ettigini gormustum ;-)

Haklısınız, ben bunun önüne geçmek için kullandığım istemcide (Gnus)
Debian listesinden gelen iletileri sakladığım klasör için varsayılan
gönderme adresi tanımlıyorum. Ancak iletilerin Reply-To başlığıyla
oynamak çok iyi bir şey olarak karşılanmıyor[1]. Sanırım bu yüzden
Debian listelerinde böyle bir özellik yok.

Sevgiler.

[1]http://cr.yp.to/proto/replyto.html