Grub, grubconf, linux-image 2.6.16

Merhabalar,

Sarge 2.4 kernelimi linux-image 2.6.16 ile değiştirdikten sonra grubconf'la bir de splash ekleyeyim dedim. Kapattıktan sonra tekrar açılmadı. Hata;

Can't access tty; job control turned off
Target filesystem doesn't have /sbin/init

daha sonra blackbox' düşüyor...

Tam olarak bilmiyorum ama yeni kernelda initramfs.conf'la splash arasında bir uyumsuzluk var galiba yada dosyanın kendisinde bir bug vardı yanlış hatırlamıyorsam, sorunu nasıl çözerim bilmiyorum.

Knoppix 4'le /boot/grub/menu.lst deki splash'ı kaldırmayı denedim ama yazma izni alamadım, bunun nedenini de anlayamadım...

Teşekkürler...