Re: Bir demek tatlimi tatli acil soru...<;-)...

Selam,

Pts 27 Mar 2006 17:31 sularında, tolun tolun şunları yazmıştı:
> [...]
>

>    Sadece istedigim paket ve bu paket icin gerekli olan kutuphanelerin indirilip yuklenmesi icin gerekli olan apt komutu nedir?(Cunku bunu yapmaya kaltigimda once butun veritabanini yeniden guncelledi ve birton(~280adet)paket kurdu halbuki ben 1adet program ve gerekli kutuphaneleri(~6adet) indirip kurmak istemistim!...)
>    Kurulamayan paketi(kutuphaneler yuzunden) apt listesinden(belkide veri tabanindan)  nasil kaldiririm?(Yeni paket kurarken hala listede olmasi kuruluma engel oluyorda)
>    Indirilecek paketlerin toplam kapasitesini nasil gorurum?
Sorunlarınız için tek komut: synaptic; görerek yapmak daha kolaydır.
Ama illaki apt öğreneceğim diyorsanız:
http://belgeler.org/howto/apt-howto.html
>    mount komutunun ".iso" dosyalarini klasorlere mount edebildigini duymustum bunu nasil yapabilirim?
>   hepinize ilgilendiginizden dolayi simdiden tesekkur ederim!...

mount -o loop dosya.iso /mnt
gibi birşey olması lazım. Ayrıntılar için: man mount

Esen kalın,
Nilgün