To: <debian-user-turkish@lists.debian.org>
Sent: Tuesday, March 21, 2006 11:46 PM
Subject: net-installer

Merhaba arkadaslar.
Benim sorunum bir debian net instaaller indirdim
daily olan net
installerden
fakat yuklerken karasız surumu secmem ragmen
yukledikten sonra etc diye
bir bolümden downloadlarıı yapması. unstable
depoyu yuklerken secmeme
ragmen neden boyle bi sorun olabilir bilgisi olan
yada boyle biÅŸey
yasayan arkadaslar yazarsa sevinirim.