Re: konu dIsI - cisco 2600 trafik mirror

Sonucta sniff yapmak yada ids calistirmak istedigini varsayiyorum. Hos kendince bir uygulama da yazsan ayni kapiya cikar

bunun icin bagli bulunan switchden mirror port kullanip router a giden portun yada istedigin portlarin trafigini x numarali porta yonlendirebilirsin.
portmirror yada port monitoring olarak gecer genelde.

eger switch bunu desteklemiyor ise araya bir hub koyabilirsin hub a linux box inida koyarsin. Ama cok trafik oldugu durumda (C2600 en fazla 1-2 mbit lik hattinin oldugunu varsayarsak sorun cikacagini sanmam) sIkIntI olabilir.

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
| Serdar Cihaner		|
| Ankara Universitesi		|
| Bilgi Islem Daire Baskanligi	|
| Sistem ve Network Grubu	|
--

semih CINKIR wrote:
Arkadaşlar işyerinde cisco 2600 model bir router ımız
var. Bu router işyerine internet dağıtıyor. Ben bu router daki trafiği debian kurduğum bir bilgisayara mirror edip raw socket programlama calismak istiyorum. Cisco komutları arasında işime yarayacak bir şey bulamadım. Cisco 2600 bunu yaparmı, yaparsa hangi komutu girmem lazım. Yapmazsa ne gibi çözümler bulunabilir.
Saygılar, sevgiler.