Re: yawaş bir gnome düşünün

doğru kernel i kurduğunuza eminmisiniz
 yanlış cpu mimarisinden kaynaklanıyor olabilir.

On 3/19/06, Ozgur eke < ozgureke@gmail.com> wrote:
Merhaba;

p4 2.8, 512 mb ram ve 80gb 7200 disk olan makineye gnome 2.12.3 kurdum , fakat yavaslık sorunu var, neye tıklarsanız tıklayın direk cpu'ya yukleniyor ve boylece kasım kasım kasılıyor... enteresan olan sey p3 makineye kurdugumda gnome gayet hızlı calısıyor ..
Yavaslik sorununu daha once cozen mutlaka olmustur diye dusunuyorum...

tesekkurler..

Ozgur EKE

--
-----

Zor Yoktur , imkansız Zaman alır....
çok bilip de paylasmayan bilim adamına bosa harcanmıs bir
yetenek gözüyle bakılıyor
"hiçbir yanlışlığa düşmeyen kişi, yeni bir hiçbirşeyi denemeyendir... Albert Einstein"
Sevgi , Saygı ve Linux