kernel 2.6 sorunu

Merhaba,

Çok uzun zamandan beridir Linux kullanmak isteyen, ama işi nedeniyle Windows Server serisine mahkum olan bir arkadaşınızım. Diğer bir deyişle "Linux Özürlü"  yüm. Son olarak debian sarge 3.1 kurdum. Kernel 2.6 kurmaya kalktığımda verdiği hata çok ilginç ti, "Bölümlenebilir bir ortam bulunamadı, lütfen bu makinaya bir sabit disk takılı olduğunda emin olun" diyordu. Fakat, benim ne sata diskim var ne de scsi. (http://www.koyuncudanhaberler.com/mailimages/PackardBell/PBR9755.jpg - bilgisayarım budur. özellikleri orada mevcut.)

Daha sonra 2.4 ile kurudm, hiç bir sorun yok. Ancak, NVIDIA driverlarını yüklemek zorunda olduğum için ille de kernel 2.6 istiyordu. "apt-get install kernel-image-2.6.8-2-686" komutu ile kernel 2.6 yı sisteme kurdum. Bilgisayarı reboot ettim ve sonuç olarak grub menüsünden 2.6 ile başla dedim bir de ne göreyim.
DWD-RW yi tanıdıktan sonra aşağıdaki hayatı alıyorum.

pivot_root: No such file or directory
/sbin/init: 432: cannot open dev/console: No such file
Kernel panic: Attempted to kill init!

Sonuç olarak bilgisayar 2.6 ile açılmıyor ama 2.4 te sorunsuz.
Google da vs. de birçok yere baktım ama bir çözüm bulamadım.

Yardımcı olabilen arkadaşlara teşekkür ederim, şimdiden Allah razı olsun.
Kolay gelsin, iyi çalışmalar.