Re: network kontrolu

Prş, 2006-03-16 tarihinde 00:40 +0200 saatinde, Ozgur Karatas yazdı:
> debian depolarindaki dansguardian surumu cok eski ve 2.8.x versiyonu
> ve hatali. son olarak 2.9.6.1 versiyonunu duyurduk ve butun hatalari
> giderdik. Ben 2.9.x versiyonundan itibaren dokuman yoneticisi,
> projelendirme yoneticisi ve son olarak paket yoneticisi olarak
> dansguardian gelistiricileri arasindayim. yaklasik 3 aydir
> diyebilirim :) artik son surumun debian paketini ve turkce dil destegi
> ile dokuman yonetimini ben yapacagim.

2.9 serisi geliştirme sürümleri değil mi? Kararlı sürüm 2.8 ve Debian'da
paketler doğrudan kaynak kodundan derlenip hazırlanmıyor. Düzgün
çalışması ve bazı ek özellikler için bazı yamalar uygulanır,
dağıtımların amacıda budur. Paketten çıktığı haliyle çalışır durumda bir
sistem sağlamak, yoksa hepimiz gider Slackware (kimse aşağılama gibi
birşey anlamasın Slackware'de paketler herhangi bir yama uygulanmadan
hazırlanıyor) ya da daha çılgıncası LFS kullanırdık :)

İyi akşamlar.
--
Erçin EKER
UIN:82166138

 .''`.
: :' :  Born to use Debian.
`. `'   GPG KeyID: 3DD6DF91
  `-    Fingerprint: BA95 1DDD 8961 665B 8536 B942 8D43 3EF0 3DD6 DF91