Re: network kontrolü

Selamlar,
Dansguardian ile beraber clamav antivirusu beraber kullanarak hem icerik
filtreleyebilir ve hemde virus taramasini aktif edebilirsiniz. Bunun icin
turkce bir dokuman hazirlamistim. Squid+Dansguardian+Clamav uclusu bu isi
yapan aktif cihazlardan daha iyi bir sonuc verecektir.
iyi calismalar,

Ozgur Karatas
Dansguardian Developer