Debian için OpenOffice.org 2.0.2 paketleri indirilebilir...

"OpenOffice.org'un 2.0.2 sürümü duyuruldu. OpenOffice.org bu sürümü
herkese önermektedir. Bu sürüm içinde birçok küçük hata ve bildirilen
sorunlar giderilmiştir. Bazı yeni ayrıntılar da eklenmiştir.

 Getirilen yenilikler;

Almanca için bir imla denetim sözlüğü eklenmiştir.
Birkaç dil için direk imla denetim entegrasyonu sağlanmıştır.
Microsoft Word 2 ve Quattro Pro 6 dosyalarını aktarmak için aktarma
süzgeci eklenmiştir.
Mesaj birleştirme daha kolay hale getirilmiştir.
KDE Adres Defteri ile entegre çalışma özelliği eklenmiştir.
Linux kullanıcıları için yeni simge seçeneği eklenmiştir. (KDE ve GNOME)

Bu sonuçlarla daha yetenekli ve kullanıcı dostu bir OpenOffice.org
sürümü elde ettiğimizi düşünüyoruz."

Debian paketi için;

http://www.openoffice.org.tr/component/option,com_docman/task,cat_view/gid,33/Itemid,62/

OpenOffice.org Türkiye