Squid kurulu sunucu üzerinde çalışan apache web sunucusuna clientlerden erişilmiyor

Merhabalar. İnternet dağıtımını biraz hızlandırayım diye Hem interneti dağıtan, hem de web sunucu olarak çalışan debian3.1 stable kurulu sisteme squid kurdum. Bütün transparent ayarları yaptım. İç ağın adreslerinin acl'lerini tanımladım. 80. porta gelen istekleri squid'e yönlendirdiğimde herşey normal çalışıyor. Ancak Squid'in çalıştığı makina üzerindeki yayınlanan web sayfasına ulaşmaya çalışırken ( (111) Connection refused) hatası alıyorum. Neden olabilir?

İyi çalışmalar.
--
Baris KARAGUL
Elektronik Öğretmeni