Re: Debian Testing Squid çalýþmýyor

Merhaba,
E-lapis çok güzel bir dergidir. Bütün testleri yapmadan kesinlikle
yayın yapmazlar ama sorun sizden kaynaklanıyor olabilir. apt
kullanarak mı dansguardian ve squidi indiriyorsunuz yoksa kaynak
koddan mı derliyorsunuz? E-lapis dergisine bakamadığım
için hangi yöntemi kullandığınızı bilemiyorum.
Sistem özellikleri ve takip ettiğiniz adımları iletirseniz
daha güzel olur.

--
Ozgur Karatas
CCNA