Re: monitoring webarabirimi

Özkan ŞENOVA <ozkan.senova@efes.net> writes:

> Selam,

Selam

>           Cacti'nin sitesine biraz gozattım fakat göremedim. Bu yazılımın Apache, MySQL gibi
> servisleri de kontrol etme özelliği varmı. Mesela Apache'nin durması durumunda mail ile bildirim gibi
> ?

Hayır, maalesef öyle özellikleri yok. Ama pek çok şeyin grafiğini
çıkartabilir. Ayrıca, sizin yazdığınız bir betik varsa bu da cacti'ın
anlayacağı formatta çıktı üretiyorsa, bunun da grafiği
çizilebilir. Mesela; sisteme o anda bağlı olan kullanıcıların listesi
olabilir, hava sıcaklığını bir yerden alabiliyorsanız, onun grafiği
çizdirebilirsiniz. Borsa'yı takip ediyorsanız, bir hisse senedinin
günlük değişik grafiğini çizdirebilirsiniz ve örnekler artırılabilir.

Saygılar.

--
unutmayın ki Linux, GNU İşletim
Sisteminin "geçici" çekirdeğidir.