Fwd: Windowsta bazı klasörleri göremiyorum.

---------- Forwarded message ----------
From: Orhan ALTIN <orhanaltin@gmail.com>
Date: 02.Mar.2006 08:59
Subject: Windowsta bazı klasörleri göremiyorum.
To: SmartList <debian-user-turkish-request@lists.debian.org>

  Merhabalar!
  Bilgisyarımda Debian Sarge 3.1 testing yüklü ve diğer bir hdd üzerinde de WinXp Pro yüklü. Debianda Windowsun bulunduğu kısmı /dev/hdb1 /mnt/xp_c ntfs defaults,user,uid=1000,nls=utf8 0 0 ve /dev/hdb5 /mnt/xp_d ntfs defaults,user,uid=1000,nls=utf8 0 0 komutlarıyla bağladım. Diğer hddnin her iki bölümüne de ulaşabildiğim halde, bazı klasörleri göremiyorum. Dikkatimi çeken nokta, bu klasörler genellikle video ve mp3 dosyalarının bulunduğu klasörler.
   Grupta daha önce sordum, font sorunu olabileceği söylendi. Ama sorunu hala çözemedim.