Dizustu ne Debian Kuramıyorum

Selamlar 7 ay ara verdikten sonra aranızda olmak gerçekten güzel.

Yeni aldığım dizüstü bilgisayarıma Debian Sarge 3.1( Testing ) yuklemeye calısıyorum.
Ilk yuklemeyi tamamlıyorum ve sistemi yeniden baslatması gerekiyor
Yeniden baslatırken donanım taraması esnasında asagidaki hataları aldım ve Kurulum burada takılıyor
Bu noktada bilgisayar hicbir sey yapmiyor. Guc dugmesiyle kapatıp kurulumu degisik secenekleri deneyerek
- sorun cıkaran donanimlari disable ederek devam ettim
-sonra 2.4 kernel yerine 2.6 kernel yukleyerek kurulum yaptım. Ama 2.6 yuklenirken de pc kart taraması esnasında bilgisayar dondu kaldı.

Sistem Başladıgında en son Aldigim yazılar sunlar:

bi tanesi.......

Starting internet superserver: inetd.

Starting PCMCIA services: cardmgr [1675]:watching 1 socket

cs: IO port probe 0x0100-0x04ff:excluding 0x200-0x20f 0x4d0-0x4d7

cs: IO port probe 0x0800-0x08ff:

**************yukarıdaki yazıdan sonra bilgisayar kilitleniyor.***********************

Bi kere de Şu yazı geldi.

Starting PCMCIA services:cs: cb_alloc(bus7):vendor 0xffff, device 0xffff

PCI : device 07: 00.0 has unknown header type 7f, ignoring
PCI : No IRQ known for interrupt pin ? of device 07:00.0
Please try using pci=biosirq.
cardmgr[1607]: watching 1 socket.

Birinci uyarıya benzer bi tane de ethernet kartı için geldi.

Bu hataları giderebilirmiyiz.

Sistem
Pentium M 1.86 GHz
1 gb ddr2 (512x2)
ati radeon x700 e/kartı
pcmcia,ethernet,IR,Wifi,IEEE1394+Kart Okuyucu
philips dvd+-rw
samsung 80 gb hdd