Re: Pardus sanatçıları, iş başına

Tek ben mi boyle dusunuyorum diye dusunmustum neyse içim rahatladı. Emeğe saygıyı ben de duyuyorum ama hala çözemedim neden burası? Böyle ilan gibi maillerin yeri Debian listesi olmamalı. Evrensel birşey ortada varken, üstelik tercih meselesiyse bu durum tercih belli DEBIAN:)
Halil KELEŞ

25.01.2006 tarihinde Serdar Aytekin <serdar@debian-tr.net> yazmış:
Merhaba,

* Gökmen GÖKSEL [Mon, Jan 23, 2006 at 05:50:43AM +0200]
> Pardus, en önemli yüzlerinden birisini sanatçılarına açıyor. Sanat.Pardus,
> sanat.uludag.org.tr adresinde, el ve görme becerilerine güvenen, masaüstünde
> Pardus kullanan herkesi çağırıyor.

[...]

Yapilan ise, emege saygi duyuyoruz ama bu duyuruyu sadece ilgili listeye
gondermek daha hos olmaz miydi?

Lutfen bu konuya ozen gosterelim. Bu tur duyurularin *sadece* ilgili liste
veya ilgili web sitelerinde duyurulmasinin daha hos bir davranis olacagini
dusunuyorum.

--
Serdar Aytekin