skype

Merhaba,

Bir süredir Skype kullanmak istiyorum ama beceremiyorum. Debian 3.1 menüsünden İnternetten Skype'yi tıklıyorum ve yazılım çalışıyor. Skype'de hesabımda para da var. Kendi ev numaramı veya başka bir numarayı yazıyorum bağlanıyor diyor ama uzun bir süre beklememe rağmen hiç bir şey olmuyor. Bağlantıyı kesmek için kırmızı kapma tuşuna basıyorum hiç bir şey olmuyor. File menüsünden bakınca Offline tuşu koyu ama online tuşu silik görünüyor. Ne yapmam gerek?

Teşekkürler ve selamlar
--
Osman Kemal Kadiroglu