Kodak CX7330 Algılanamıyor

Merhabalar,
Kodak EasyShare CX7330 digital fotoğraf makinamı USB ile sisteme bağladığımda fotoğrafları alamadığını söylüyor. Resim Al Penceresinde gerekli modeli ve bağlantı noktasını seçmeme rağmen aşağıdaki hatayı alıyorum,

An error occurred in the io-library ('Bad parameters'): Could not find USB device (vendor 0x40a, product 0x57a). Make sure this device is connected to the computer.

Bu hatayı nasıl giderebilirim. Bir de ben bu digital makinamı normal bir sürücü gibi görmek istiyorum, USB disk gibi, bu mümkün müdür? Yani  nautilus ile sanki bir dosya sistemiymiş gibi görüntüleyebilir miyim?
Yarımlarınız için şimdiden teşekkürler,
Kolay gelsin...

--
v e l i   a k ç a k a y a