[Fwd: Re: Samba ile printer kullanimi.]

Sadece bana gelmiş, aynı sorunla karşılaşabilecek insanlara referans
olması açısından listeye de geçiyorum.

-------- Orijinal Mesaj --------
Konu:     Re: Samba ile printer kullanimi.
Tarih:     Wed, 11 Jan 2006 18:55:39 +0200
Kimden:     Ozan Enginoglu <ozanenginoglu@gmail.com>
Kime:     Koray Bostancı <koray@kde.org.tr>
Tercihler:     <[🔎] 43C4545E.1010809@gmail.com> <[🔎] 43C4DCB3.4070209@kde.org.tr>

Koray bey, dediginiz gibi Xerox'un PE114e[1] modeli ile Samsung'un SCX
4100[2] modelleri birbirinin aynısıymış. Gidip onun sürücülerini
yükledim ve birkaç saatlik uğraş sonunda (debian desteği yoktu) çıktı
almayı başardım. Taratma özelliğini halledemedim henüz fakat fazla da
önemsemiyorum.

Yardımınız için çok teşekkürler.

[1]
http://www.teknosa.com.tr/Cultures/tr-TR/Products/urundetay.htm?CS_ProductID=125090179&CS_Category=_SBA_78_1662_493_1089&CS_Catalog=_BILGISAYAR&T_Category=_LASER78