Re: apt-get update sorunun sorunu

NIzOSARI,  9.01.2006 tarihinde şöyle yazmış:
> "Yeni anahtarı alıp bu hatadan kurtulmak için şunları yapın:
>
> $ gpg --keyserver keyring.debian.org --recv-keys 2D230C5F
> $ gpg --export 2D230C5F > /tmp/key
> $ sudo apt-key add /tmp/key
>
> bundan sonra ki "apt-get update" den sonra artık bu hatayı
> almayacaksınız."
>
> bu işlemi yaptıktan sonra makina internete bağlı olmadğı zaman eth0 ı arıyo açılması gecikiyo daha sonra ethertnet kablosunu bağladığım zaman ise bağlantı sağlamıyo ne oldu da bunlar oldu anlamadım.daha doğrusu ne yapmam gerekiyo....:(

Bu işlemden sonra mı oluştu sorun?  Sanki ayrı bir sorun gibi:
Açılışta dinamik olarak IP adresi almaya çalışıp bekliyor, sonunda
alamıyor, sonra kabloyu takınca da adres almadığından bağlantı
olmuyor.  Kabloyu sonradan takacaksanız, taktıktan sonra kök kullanıcı
olarak
 /etc/init.d/networking restart
komutunu vermeyi deneyin.