Debian Sunucu Barındırma Hizmeti [bilgilendirme]

Selamlar,

Kiralık sunucu barındırma ve sistem yönetimi konusunda sürekli bize istekler
geliyor. Bugüne kadar biz de barındırma hizmetini başka firmalar üzerinden
alıyorduk.

Geçtiğimiz ay sonu itibariyle, bir ISP ile yaptığımız anlaşma çerçevesinde,
kendi sunucu kabinimizi koyduk. Burada Linux sunucu barındırma hizmeti,
Debian sunucu kurulumu ve yönetimi, firewall, yedekleme ve genel danışmanlık
hizmeti vermekteyiz. Kendi network yapımız içerisinde bağımsız olarak hareket
edebiliyoruz.

Network altyapısından memnunuz; örnek olması açısından Ideefixe'in de aynı
yerden hizmet aldığını söylemekte bir sakınca görmüyorum.

Bu yönde ihtiyaçları olanlar için, liste kanalıyla kısa bir bilgilendirmede
bulunmak istedim. Detaylar için özelden bana bir mail atmanız yeterli,
listeyi meşgul etmeyelim.

İyi Bayramlar,