Re: apt-get update sorunu

Cumartesi 7 Ocak 2006 23:29 tarihinde, veli akcakaya şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>  ftp://ftp.tr.debian.org veya  ftp://ftp.us.debian.org adreslerinde sorun
> var mı acaba,
>  ben #apt-get update deyince,
> W: GPG error: ftp://ftp.tr.debian.org testing Release: The following
> signatures couldn't be verified because the public key is not available:
> NO_PUBKEY 010908312D230C5F
> W: You may want to run apt-get update to correct these problems
>
> diyor, apt-get update'i tekrar tekrar çalıştırmama rağmen olmadı, bu durum
> benden kaynaklanabilir mi? Ne yapmalıyım ya da çok önemli mi?

> [...]

Bildiğim kadarı ile Debian yetkilileri paket veritabanında düzenlemeler
yapıyorlar.Bu geçici bir şey olabilir yada benim düşünemediğim bir şey de
olabilir.

Kolay Gelsin.
--
Cem ÜNAL
OMÜ MATEMATİK

Türkçe harfleri sorunsuz görüntüleyebilmek için UTF-8 kodlama ayarını
yapabilir veya ulusal dağıtımımız olan Pardus'u 15 dakikada
kurabilirsiniz.İndirmek için ->
ftp://ftp.uludag.org.tr/pub/pardus/kurulan/1.0/pardus-1.0.iso