Re: Özgür Yazýlým & Açýk Kaynak Günleri 2006

:) Mütevazi olacağım ve bizler sadece birer kullanıcıyız diyeceğim :) Doğrusunu isterseniz yaş itibarıyla da bir Serdar Aytekin, bir Recai Oktaş gibi üstadların yanında bizler birer çırağız; umarım onlar da katılabilirler.

Stand olayı bence de mantıklı gerekli malzemeleri LKD ve Serdar Aytekin'le konuşarak alabilirsek iş paylaşımını falan kendi aramızda yapabiliriz belki...

Bu arada hiçbirimiz bilgi üniversitesi'nden değiliz. Tanışmamız da Debian listelerindeki konuşmalarımız sayesinde oldu. Ankara'daki şenliklere gitmek üzere buluşup tanışmıştık, sonra da arkadaşlar bizi satmıştı :) Di mi Erhan ? Bu arada kendi aranızda buluşup beni çağırmıyodunuz yani, yazdım bunu bir yerlere..

Bu arada Allah bağışlasın Kai Geek..

Mehmet Fatih AKBULUT yazmış:

mrb,
bilgi'li olmayanlar da nevizade'ye davetli mi :p
gerci debian konusunda ne kadar 'bilgili' oldugum tartisilir ama yine de nevizade'ye pek sik giderim, bi kez de debian ustadlari ile gidelim ;)

begin:vcard
fn:Alper KANAT
n:KANAT;Alper
adr;quoted-printable:;;;Istanbul;;;T=C3=BCrkiye
email;internet:tunix@raptiye.org
x-mozilla-html:FALSE
url:http://raptiye.org
version:2.1