Re: Real Player sorunu ?

ben de unstable kullanıyorum. ben de upgrade'de 5 paketi koruyor,
dist-upgrade ise, bu 5 paket için çözüm öneriyor, bir hafta önce bu
durum sadece nvidia-glx için vardı, o da 2.6.14 çekirdeğinin ve
beraberinde farklı bir sürüm nvidia-kernel-source gelmesinden
kaynaklanıyordu. yanlış hatırlıyor olabilirim ama ben de sanki bu
kadar paketi kaldırma gibi bir durum yoktu sanki. ben dist-upgrade
yapmadım, bekliyorum. akşam eve gidince bir bakayım :)