apple imac'a debian kurulumu

merhabalar

Birkaç hafta önce 17inch G5 işlemcili bir imac aldım. Bu makina üzerinde
debian'da kullanmak istiyorum. Debian GNU/linux Etch ppc netinstall cd'sini indirdim ve cd'ye düzgün olarak yazdım. Ancak "install64 video=ofonly" veya "expert64 video=ofonly"komutunu girdikten sonra ekrana aşağıdaki anlamını bilmediğim yazılar geliyor.

Found initrd at 0xc000000001a00000:0xc000000001d5a3d5
Trying to initialize btext cf000100

MM Init
cf000100

MM Init Done
cf000012

Setup Arch

Herşey donuyor ve imac'ın fanları çalışmaya başlıyor. Ancak güç
düğmesinden bilgisayarı kapatabiliyorum. Ppc makinalar üzerinde debian
deneyimi olan arkadaşlar yardımcı olabilirler mi?

Şimdiden çok teşekkürler

Devrim