Re: gxine fullscreen hatasi ?

selam,

lirc linux'ta uzaktan kumanda aletlerini çalıştırabilmek için
yürütülen bir proje. (sadece tv uzaktan kumandaları değil heralde,
başka kızılötesi aygıtlar için de bu projenin yürütüldüğünü sanıyorum)

lirc ile ilgili bir hata aldığınıza göre lirc sizde yüklü demektir.
lirc'in bir daemon'u vardır, lircd. muhtemelen bu da arkaplanda
çalışıyordur. siz gxine'ı tamamen klavyeden yada fareden tam ekran
yapmaya çalıştınız değil mi? yani bir tv kartınız ve onun uzaktan
kumandası olup olmadığını ve varsa kumandayla mı uğraştınız o ara
bilmiyorum ama büyük ihtimal lircd'nin 2. çalışma düzeyinde
başlatılmamasını sağlarsanız sorununuz çözülecektir.

bir de bir şey söylemek istiyorum, listedeki arkadaşlar her zaman size
yardımcı olamayabilir, yaşadığınız sorunlarla ilgili ilk google'a
danışmanız hem sizi daha hızlı çözüme ulaştırır hem de çözüm
bulursanız liste trafiği yükü azalmış olur. kurcalamak iyidir :)

kolay gelsin.