Re: amsn hakkında

Çarşamba 30 Kasım 2005 00:01 tarihinde, turgay aybudak şunları yazmıştı:
> tekrar merhaba,
> az once linux icin olan amsn-0.94-linux-installer.bin dosyasını
> indirdim.Tabii cift tıklama ile calismadiginida gordum:) konsol da
> root olup apt-get install <dosya adı> mı yazmaliyim yoksa diger bir
> komut yazımı nasil ve nedir arkadaslar...
> tesekkurler
   Merhaba...

 Internet'te  dolaşırken güzel bir uygulama gördüğünüzde ve denemek
istediğinizde ilk yapmanız gereken apt-cache search hede ile debian paketinin
bulunup bulunmadığına bakmak, yada internette bir debian paketi varmı
araştırmak (google) eğer debian paketi depolarda mevcut ise apt-get install
<paket-adi> ile kurulumu yapmak.

timu@manita:~$ apt-cache search amsn
amsn - An MSN messenger written in tcl
timu@manita:~$