Kernel panic:VFS:unable to mount root fs on 01:03

Merhaba,
Bir liveCd denemeye çalışırken (knoppix 3.7 üzerinde geliştirilmiş:
http://cdmedicpacsweb.sourceforge.net/cdmedic_en.html) konu başlığındaki
uyarıyı aldım. Aynı CD Laptopta (HP nx9005) sorun çıkarırken Desktopta
çalışıyor. Google ile baktım ama genelde çekirdeğin parametreleriyle
ilgili veya root=xxxx ile ilgili öneriler ve genelde devam eden sorunlar
raporlanmış. Ben de ise syslinux CD'den boot ederken bu sorun oluyor ve
çekirdeğe ve parametrelere müdahale sınırlı yada ben beceremiyorum.
Önerisi olan?
Teşekkürler, İyi çalışmalar.

--
Zeki Çatav