Re: Digital Kamera' yı nasıl tanıtabilirim?

13 Nov 2005 tarihinde adem aydemir dedi ki:

> Fotograf makinem gphoto tarafından destekleniyor:
>
> debian:/home/adem# gphoto2 --auto-detect
> Model                          Port
> Kodak CX7430                   usb:
> Kodak CX7430                   usb:001,004
> debian:/home/adem#
>
> lsusb komutu ile de aşağıdaki çıktıyı alıyorum:
>
> adem@debian:~$ lsusb
> Bus 002 Device 001: ID 0000:0000
> Bus 001 Device 003: ID 03f0:0c17 Hewlett-Packard
> Bus 001 Device 002: ID 040a:057b Kodak Co.
> Bus 001 Device 001: ID 0000:0000
>
> Ve merak ettiğim fotograf makinemi sisteme mount edebilirmiyim?
> [...]

ben onu /proc altindaki usb dizinini mount etmeniz icin soylemistim (kullanici erisimleri icin)

sizin makinanizi bilemiyorum, ama genelde kart adaptorleri ve sadece bazi kameralar
kendini scsi tabanli USB (Mass) Storage Device olarak tanitabiliyor. Eger kodaginizin oyle bir yetenegi
varsa /dev/sda? uzerinden muhtemelen vfat kullanarak yerlestirebilirsiniz.

Hatirimda yanlis kalmadiysa usb-storage module'unu yukledikten sonra
cat /proc/scsi/scsi  size taninip taninmadigini gosterir.

gene de gtkam vs benzeri cozumler bana daha guvenli geliyor.

kolay gelsin

-aab

Bu alana reklam verebilirsiniz!
http://www.bayazit.net/alphan/