Re: .pdb dosyalarını okumak için program

* T. Alp Ozkan [2005-11-10 11:51:39+0200]
> Sanırım uygun bir zaamanda Recai beyin anlattıklarını en azında bir
> sefer deneyip, ne yapabileceğime bakacağım.  Yapılabilecek başka
> birşey yoksa elimdeki kitapları okuyabilecek ucuz bir palm almayı bile
> düşünebilirim.  Ama tabiki öncelik bu emülatorleri denemek.
[...]
> 10.11.2005 tarihinde Linux Liste <bekirsonat@gmail.com> yazmış:
[...]

Oyle zor bir islem degil bu.  ROM imaji bulduktan sonra cok basit.
Biraz Google aramasi yeterli, suradan baslayabilirsiniz mesela:

    [Once kayit gerekiyor]
    http://www.palmos.com/dev/programs/pdp/login.html

Zamaninda POSE'yi cok kullandim, ufak bir arastirmayla cok kolayca
calistirirsiniz bunu.  Emulatorun kararli ve hizli oldugunu da
hatirliyorum.