chroot debian

Merhaba,

Kendi kullandığım makinada /sarge dizini altına debootstrap yoluyla
minimum bir debian kurdum. eth0 arayüzüne eth0:1 şeklinde bir alias
atadım.
Burada ssh, apache, subversion, mysql, tomcat vs. gibi şeyler çalıştıracağım.
Bu chroot içindeki servisleri başlangıçta otomatik başlatmak istiyorum
ama kendi sistemimdeki init scriptleriyle karışmasa iyi olur.
Kendi geliştirme ortamımdan mümkün olduğunca soyutlamak istiyorum bu ortamı.
Bu jailın kendi initini bir şekilde başlatmam gerekiyor sanırım.
Daha önce uml, xen, vserver gibi şeylere de bakmıştım fakat şimdilik
en kolayıma gelen yol bu.