FreeMind,mono kurulumu ve mousenin yuvarlagı çalışmıyor.

 Merhaba Debian'cılar,
Ben proje için algoritması ve sunumu için FreeMind kullanmayı düşünüyorum.FreeMind  için  java  paketlerini kurdum bunlar  java  sdk  ve  java-package ama kurmayı beceremedim.

Yazılım geliştirmek için Mono platformunu kullanmak istiyorum  debian stable sürümünü kullanıyorum yani mono paketleri yok sadece mono paketi için apt listesi lazım.

Farenin yuvarlak aygıtı çalışmıyor bu sorunu nasıl halledebilirm.
--
Teşekkürler.
Serdar KARAÇAY