cups ile yazici paylasimi

elimde usb yazıcımı cupsa tanıtmıs durumdayım. Fakat ben bu yazıcımı
ağda bulunan diğer linux makinelerle paylaşmak istiyorum bunun için cups
kullanmak istiyorum acab bunu nasıl yapabilirm bir fikri olan varmı ?

Ben paylaştırmak için /etc/cups/cupsd.conf dosyamı :
DefaultCharset notused
LogLevel info
Printcap /var/run/cups/printcap
User cupsys
Group lpadmin
RunAsUser Yes
Port 631
Include cupsd-browsing.conf
BrowseAddress @LOCAL
SystemGroup lpadmin

<Location />
Order Deny,Allow
Deny From All
Allow From 127.0.0.1
Allow From 192.168.1.*
</Location>

<Location /jobs>
AuthType Basic
AuthClass User
</Location>

<Location /admin>
AuthType Basic
AuthClass System
Order Deny,Allow
Deny From All
Allow From 127.0.0.1
</Location>
 seklinde ayarladım. ve yine /etc/client.conf dosyama :

ServerName 127.0.0.1
ServerName 192.168.1.228

seklinde icerigin yazdım. Ve yazıcımı paylastırmak istedigim
192.168.1.228 nolu makinenin başına geçip printeri
ipp://192.168.1.228/printers/hp_laserjet_1020 diye tanıttım
ama hala yazıcımdan cıktı alamıyorum acaba nedendir bir fikri yada
bilgisi olan var mı ?