Re: debian mysql`e uazktan baglanabilme

21.09.2005 tarihinde Sinan Nalkaya <erchamion.beren@gmail.com> yazmış:

> soylediginiz gibi ekleme degistirdim, daha sonra ekleme yaptim fakat
> herikisindede mysql basliyamadi

   Merhaba...

/etc/mysql/my.cnf icerisinde skip-networking  olan satiri bulun önüne
# koyup açıklama satırı haline getirin geri kalan değişiklikleri geri
alabilirsiniz.

Not : bind-address sadece o interface üzerinden gelen bağlantıları kabul eder.

--
Saygılar && İyi Çalışmalar
Timu EREN ( a.k.a selam )