[Fwd: Re: web server debian]

Cevap yanlışlıkla bana gelmiş. İletiyorum.

-------- Original Message --------
Subject: Re: web server debian
Date: Tue, 20 Sep 2005 11:46:42 +0300
From: Osman İZBAT <oizbat@gmail.com>
To: Yaşar ŞENTÜRK <yasar@dijitaltek.com>

VirtualHost
http://httpd.apache.org/docs/1.3/vhosts/index.html
http://httpd.apache.org/docs/2.0/vhosts/

20.09.2005 tarihinde Yaşar ŞENTÜRK <yasar@dijitaltek.com> yazmış:
Merhaba;

Apache web sunucusunu kurmanız gerekiyor. Ancak aynı anda birden fazla
siteyi yayınlamak için apache' nin ayar dosyalarıyla uğraşmanız lazım.
Size tavsiyem webmin ve webmin-virtualserver paketini kurmanız. Webmin
web tabanlı bir sistem yönetim yazılımıdır. Virtual Server modülüyle de
sisteminize birden fazla alan adı tanımlayabilir ve bunları
yönetebilirsiniz.

Yapmanız gereken konsolda root kullanıcısı olup şu komutu girmek:
apt-get install apache webmin webmin-virtualserver

Gerekli paketler kurulduktan sonra http://sunucu-ipsi:10000 diyerek
Webmin' e giriş yaparak Servers kısmındaki Virtual Server modülünde
istediğiniz ayarlamaları yapabilirsiniz.

İyi çalışmalar.

--
Yaşar ŞENTÜRK
http://www.dijitaltek.com/yasar