apt-get install x-window-server - libc6 hatası

Merhabalar,

Daha önce bir kaç kez konuşmuştuk, şu benim x'e terfi edemememle ilgili olarak. Biraz daha uğraş, biraz daha google sonucunda bir iki adım atmış olabilirim. Bunları sizinle paylaşarak önerilerinizi almayı ümit ediyorum ve belki başka çaylaklara da referans olabilirler.

/1. Debian'ın kendi sitesinde apt kaynağı olarak belirttiği kaynak çalışmıyor?/

http://amd64.debian.net/README.mirrors.html sayfasında verilen;
deb [ftp|http]://ftp.tr.debian.org/debian-amd64/debian/ [sarge|sid] main contrib
biçemine sadık kalıp;

deb http://ftp.tr.debian.org/debian-amd64/debian/ sarge main contrib
deb-src http://ftp.tr.debian.org/debian-amd64/debian/ sarge main contrib

satırlarını sources.list dosyasına eklediğimde /apt-get update/ komutundan sonra bir dizi 404 hatası alıyorum. Ancak eğer;

deb http://ftp.tr.debian.org/debian-amd64/debian-amd64 sarge main contrib
deb-src http://ftp.tr.debian.org/debian-amd64/debian-amd64 sarge main contrib

şeklinde kullanırsam /apt-get update/ paket listesini alıyor. Daha önce gelen bir öneri doğrultusunda "non-us" ibaresini de eklersem, hem deb hem de deb-src için 404 döndürüyor ki zaten listede "non-us" ibaresini koymamışlar. Öncelikle bu durumun bir hata olup olmadığını ve geliştiricilere veya sayfayı hazırlayan kimselere haber edilip edilmemesi gerektiğine karar veremedim.

2. x-window-system kurulumunda libc6 hatası

Bu verdiğim ikinci sources.list'i kullanarak /apt-get install x-window-system /komutu verdiğimde, indirme işleminden sonra arabirim açılıyor ve yerelleri, ekran çözünürlüğünü, yazıcı çözünürlüğünü seçip ayarları tamamladıktan sonra bir hata alıyorum. Bizi ilgilendirebileceğini düşündüğüm kısım;
[...]
libc6_2.3.2.ds1-22-amd64.deb trying to overwrite which is also package base files
[...]

bundan sonra işlem duruyor ve "düzeltmek için apt-get update deneyebilirsiniz" kabilinden bir mesaj çıkıyor. Buna rağmen şansımı denemek için /apt-get install gnome-core/ komutunu verdiğimde ise hiç işleme bile başlamadan bir dizi hata veriyor (ki bu doğal sanırım).

İlgi ve alakanıza teşekkür ederim.