recover

merhaba

debian sarge kullaniyordum. gaim i kaldirmak istedim ve synaptic ten
gaim paketlerini kaldirdim. kaldirir kaldirmaz x server hata verdi ve
bilgisayar kapandi. daha sonra acmaya calistikca olmadi, sürekli hda
dev error verip, alti haneli hata numaralari vermeye basladi, grub tan
sonra.

sonra recover acilisi ile actim. orada su ile giris yaptiktan sonra
startx komutu ile debian alisilagelmemis sekilde güvenli tarzda
aciliyor. yani daha önce kaydettigim dosyalara ulasamiyorum. ama
acikcasi görünüm ve kullanimdaki hiz nedeniyle bu modda debian i
kullanmak cok güzel geldi bana.

simdi sorum su, sürekli recover ve ya güvenli sekilde, grub ta
sorarken ikinci basamakta duran bu secenekle mi acmam icab ediyor ,
yoksa yaptigim bir hata mi var? gaim de olan tüm paketleri tekrar
yükledim gerci.. ama bilmiyorum, olmuyor yine de.

yardiminiza ihtiyacim var
saygilar

Haldun