HDD player'a dosya yükleme problemi

Selamlar

F&D marka bir hdd player aldım. Player /dev/sdb olarak tanınıyor.
Mount ettiğimde HDD ye yüklenmiş dosyalara ulaşabiliyorum, kopyalama
ve silme işlemlerini yapabiliyorum.

Sorun HDD ye dosya yüklemeye gelince ortaya çıkıyor. 15 mb'ı geçen
dosyalar yüklenirken takılıyor yükleme süresi 10 sn den 28 saate
uzuyor.  dosya aktarımını ancak xkill ile kesebiliyorum, sonra HDD bir
daha mount olmuyor.  dosya kopyalamayı konsol ve gnome-commander ile
de denedim sonuç aynı oldu.  Konu hakkında bilgisi olan varsa
sevinirim google bana pek fazla yardımcı olamadı.

Teşekkürler Alp

---
may the force be with you."