Re: Amd64 - Sata

amd64 cdsinde sadece 2.6 var zaten. expert olarak da denedim. Yüklenecek modülleri tek tek seçtim, bir türlü gösteremedim.
Saygilarimla,

Özkan SENOVA

Erçin EKER yazmış:
Çrş, 2005-09-14 tarihinde 16:56 +0300 saatinde, Özkan ŞENOVA yazdı:

                amd64 ile ilgili yeni bir problemim daha var. MSI ATI
chipsetli bir anakartım ve 160gb Samsung SATA Harddiskim var. Malesef
çektiğim amd64 Sarge Cdsi bu diskin varlığını kabullenmiyor. bir türlü
gösteremedim makineye , nasıl tanıtabilirim, bir fikri olan var mı ?

kuruluma linux26 ya da expert26 boot seçeneği ile başlıyorsunuz değil
mi? SATA çipset desteği 2.6 serisi çekirdeklerde daha iyidir, bu nedenle
birde bu şekilde deneyin.

Saygilarimla,

Özkan SENOVA
Sistem Yöneticisi