From: Selim YASAR [mailto:selim@linforum.net]
Sent: Thursday, September 15, 2005 12:12 AM
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: apache + perl

herkese mrb

son birkaç gündür ubuntu üzerine apache+mysql+perl kurmaya çalışıyorum
fakat sonuç alamadım...

ilk önce herşey iyiydi apache+mysql+php yi kurdum ve çalıştırdım...ama
perl modulunu yükledikten sonra herşey mahvoldu...
birçok paket kurdum : apache-mod-perl, perl ...
birçok ayar degiştirdim ama *.pl dosyalarını tarayıcımda açamıyorum

en son apache yi yeniden başlattıgımda şu hatayı veriyor :

 * Forcing reload of web server  (Apache2)...
(98)Address already in use: make_sock: could not bind to address [::]:80
no listening sockets available, shutting down
 *able to open logs
[fail]

*.php dosyaları da açılmıyor...

bana bir yol gösteren olursa çok sevinirim

iyi geceler

--
Selim YASAR
Linforum.Net