From: Özkan ŞENOVA [mailto:ozkan.senova@efes.net.tr]
Sent: Wednesday, September 14, 2005 4:56 PM
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: Amd64 - Sata

Merhaba,

                amd64 ile ilgili yeni bir problemim daha var. MSI ATI
chipsetli bir anakartım ve 160gb Samsung SATA Harddiskim var. Malesef
çektiğim amd64 Sarge Cdsi bu diskin varlığını kabullenmiyor. bir türlü
gösteremedim makineye , nasıl tanıtabilirim, bir fikri olan var mı ?

Saygilarimla,

Özkan SENOVA
Sistem Yöneticisi
Efes Net