Re: Debian'da winplayer, internetten radyo/müzik/video izleme uzerine

Haldun Dursunoglu yazmış:

Merhaba herkes,

Debian'da windows media player tabanli dosyalari internet uzerinden seyredemiyor ya da dinleyemiyorum. Firefox, Mozilla, Konquer vs gibi cogu browser ile denediysem de bu eklentiyi indiremiyor. Browser larin tum paketlerini indirdiysem de, bir sekilde bu sorunu cozemedim. Bazi radyolar real player ile calisiyorsa da, misal, cogu radyo windows media player tabali calisiyor ve caliyor. Bunun icin ne yapmaliyim?

Yardimlariniz icin tesekkur ederim.
Haldun Dursunoglu

Selam,
Win tabanlı dosyalar için hiç denemedim ancak streamtuner ile win media player üzerinde bulunan radyoları ve daha fazlasını dinlemek mümkün, http://www.linuxnet.com.tr/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4992&highlight=streamtuner adresinde bu konuda bilgi bulabilirsin.