Debian Açılışı

Merhaba,

Arkadaşlarım 8 - 13 sn arasında açılan sistemlerden bahsediyorlar Slackware ile.. Benim sistemim şu anda aşağı yukarı 1 dk 20 sn'de falan açılıyor GDM'ye kadar.. Bu arada açılan Bluetooth vb servisler var. Ama özellikle hotplug falan acayip zaman harcıyor. Bu nedenle bir takım servisleri kapatıp bir de üstüne initng ile hızlı bir açılış yapmayı planlıyorum. Ancak bir takım anlamadığım yerler var, yardımcı olursanız sevinirim.

İlk olarak anlamadığım xfs ve xprint servisleri.. xfs anladığım kadarıyla sistemdeki belli birkaç klasörü daemon şeklined çalışarak devamlı kontrol ediyor ve aslında bir server olarak çalışıyor. Bir makinenin fontlarını diğer makinelerde paylaştırmaya yarıyor galiba ? xprint ile xfs ne kadar lazım ? Bunları silersem bir sorun çıkar mı ? xfs'i sildikten sonra sanırım bir de xorg.conf dosyasından unix:/7100 gibi olan satırı silmem lazım.

Peki örneğin hotplug'ı kaldırırsam ne olur ? Sisteme modülleri açılışta /etc/modules dosyası ile eklesem falan ? Bunun için bilinen bir yol var mı ?

Son olarak sistemde kaldırabileceğim servisler nelerdir ? Debian'ı hızlandırmak için bu tür yöntemler denemiş olanlar varsa yaşadıklarını, bildiklerini paylaşabilirler mi lütfen ?

Teşekkürler..

begin:vcard
fn:Alper KANAT
n:KANAT;Alper
adr;quoted-printable:;;;Istanbul;;;T=C3=BCrkiye
email;internet:tunix@raptiye.org
x-mozilla-html:FALSE
url:http://raptiye.org
version:2.1