Hangi Yereli Seçmeliyim?

Merhaba,

Debian testing netinst imajlarından amd64 e uygun olanını cd ye yazdım vaktim olmadığı için sadece kısaca bir baktım. Kurulumu bu akşam yeni PC me yapmayı planlıyorum :)

Gözüme çarpan bir durum var, bilginizi rica ediyorum :

expert olarak boot ettim bir noktada hangi yereli seçeceğimi sordu. Türkçe için tr_TR ve tr-utf8 seçenekleri mevcuttu. Bu yereller arasında bariz bir fark var mı? Tam olarak farkları nedir? Hangisini seçmemi tavsiye edersiniz? Sanırım iki yereli de aynı anda kurmam mümkün, bu durumda bir problem yaşar mıyım acaba?

Bir de expert açma nedenim depo seçimi yapmama izin vermesini ummam (unstable seçmeyi planlıyorum). Expert açınca izin veriyordu değil mi? :)

Cevaplar için şimdiden çok teşekkürler...