Re: Ücretsiz SSH desteği

----- Original Message -----
From: "Muhlis OZTURK" <muhlis@gmail.com>
To: "Attila ÖZTÜRK" <attilaozturk@linuxmail.org>
Subject: Re: Ücretsiz SSH desteği
Date: Fri, 9 Sep 2005 00:01:10 +0300

> kimse sana gcc destegi vermez, bosuna arama. kalkip 100 bin tane root
> exploit icerisinden birini secipde compile edip kullanmayacagini nerden
> bilsin adam ? php,mysql destegi veren cok yer var, ama benim bildigim bedava
> yer yok, arti bedava bir yerde kisisel proje yapmaktansa, cok ucuz hosting
> paketleri var, onlari al kullan, superonline bile artik php mysql destekli
> paket veriyor 5 e-mailli.

Bir şeyin olamayacağını söylemek için onun olamayacağını bilmek gerekir.Ne kadar zor bir konu hakkında iddia ettiğinin farkındasındır herhalde.Hiç merak etme bu koca dünyada muhakkak gcc desteği veren yerlerde vardır.Eyvallah bana projelerim için ücretli yerler tavsiye etmişsin.Ama ben sadece istediğim özelliklerde bildiğiniz yer varmı demiştim .

> ssh'e gelince, telnet access biraz zor alirsin, enterprise seviyedeki
> sirketler sana telnet yetkisi vermez, cunku kalkip 200 bin tane proses acar,
> denial of service yaparsin, adamlarda her kullanicnin profiline, su kadar
> memory kullansin, su kadar sunu yapsin diye administrate etmek istemezler.

Telnet erişimi ile ssh kavramlarını karıştırmışsın.Buraya girip konuyu dağıtmak istemem.Bir kullanıcıya yetki
vermek hele hele bu işi yapanlar için hiç de zor olmasa gerek.Ayrıca http://upegr.up.edu adresinden ssh destekli
hesap açtırabilirsin.Ama benim mail hesaplarımı nedense daha kabul etmediler.Belki sen oraya üye olabilirsinde.

İlginize ayrıca teşekkür ederim.

Saygılarımla,

Attila ÖZTÜRK