Re: mysql hatası we administrator

Mysql ilk kuruldugunda network baglantisi conf dosyasinda default kapalidir, onu acman gerek ki client'tan ve localhost'tan baglanasin. mysql.conf (buydu di mi ? yoksa my.ini miydi ?)

gerekli conf dosyasinin icine girip enable_networking yazisinin basindaki # isaretini kaldir, /etc/init.d altindan ./mysql restart  de, caliscak.