Re: Ücretsiz SSH desteği

Merhaba,

Ben mi tam anlayamadım ya da siz mi eksik anlatıyorsunuz ? Tam olarak ne istediğinizi anlayabilmiş değilim. Bahsettiğiniz SSH, GCC, Perl, PHP vb programlar Debian ile geliyor ve de ücretsiz olarak geliyorlar. Depolardan rahatlıkla çekebilirsiniz.

Tam olarak anlamadığım acaba siz reseller falan mı almaya çalışıyorsunuz ya da ne bileyim hosting falan mı arıyorsunuz ? Hosting diyorum ama gcc gerekmez öyle bir durumda..

Kısaca biraz daha anlaşılır yazarsanız ben dahil bir çok kişi daha rahat yardımcı olabiliriz.

Attila ÖZTÜRK yazmış:

Herkese selam,

Belki derdimin debian ile bir ilgisi yok ama,ücretsiz ssh desteği ile birlikte gcc,perl,php vb programların desteğini veren bir yer biliyomusunuz?
Google'da araştırdım ücretsiz falan diyorlar ama hepsi hemen hemen para istiyor.Aktivasyon hemen olacak diyorlar daha iki hafta geçti kimseden cevap yok.

İlgilenen herkese şimdiden teşekkür ederim.

Saygılar,

Attila Öztürk

begin:vcard
fn:Alper KANAT
n:KANAT;Alper
adr;quoted-printable:;;;Istanbul;;;T=C3=BCrkiye
email;internet:tunix@raptiye.org
x-mozilla-html:FALSE
url:http://raptiye.org
version:2.1