Re: amd64 apt kaynakları sorunu (acemi)

Çrş, 2005-09-07 tarihinde 15:44 +0300 saatinde, tGa yazdı:
> [...]
> öneriler denedim değişen bir şey olmadı (belki de hata mesajının
> içeriği
> değişmiştir bilemiyorum). İlk verilen hata mesajı olan
> /var/log/xfree86.0.log dosyasını windows harddiskine kopyaladım ve
> işte
> aşağıda o var. İnceleyip durdum ama nereye bakmam gerektiğini
> bilmediğim
> için kaybolunca sizin başınıza ekşidim yine. Bu problemin öncesinde
> yardımlarını esirgemeyen arkadaşlara tekrar teşekkür ederim ve şu
> anki
> durumla ilgili önerilerinizi bekliyorum. Teşekkürler.

sanırım fare ile ilgili çekirdek modülleri yüklenmemiş. root
kullanıcısıyla "modprobe modüladı" şeklinde psmouse ve mousedev
modüllerini yükler misiniz? işe yararsa modül isimlerini /etc/modules
dosyasına yazın.

> not: nvidia sitesinden indirdiğim anakart ve ekran kartı
> sürücüleri .run
> dosyalar, bunları sh ile kurmam gerektiğini anlatan dökümanda kernel
> kaynaklarına ihtiyaç duyacağımdan söz etmiyordu sanırım ve bu kaynak
> kodu nerede bulup da kullanabileceğimi de sormuş olayım ki birisi
> çıkıp,
> "run paketleri kullanamazsın" diyerek beni kurtarsın.
> not 2: log dosyası fazlaca uzunken bunu bir dahakine postaya eklenti
> olarak mı yollamalıyım?

http://sss.debian.org.tr/ch06.html#id2531324

*** paketler stable (sarge) içinde mevcut

İyi Günler.