Apache problemi--Acil....

  Arkadaşlar benim problemim şu. Sabah phpmyadmin üzerinden büyük bir
  sql sorgusu çalıştırdım. Çalıştırılabilir max. büyüklük aşıldı diye
  bir hata verdi. Esas problem bundan sonra başladı. Daha sonra bir
  şekilde web sunucuya bağlanmak istediğimde aşağıdaki hatayı alıyorum.

  Forbidden

You don't have permission to access / on this server.

Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use
an ErrorDocument to handle the request.

İnternetten araştırdığımda bazı dosyaların kilitlenmiş olabileceği
söyleniyor. İzinlerini kontrol ettim hiç bir problem gözükmüyor. Daha
önce bu şekilde problem yaşayan arkadaşlardan acil yardım talep
etmekteyıim....