Re: Weblog için öneri ve fikir

mehmet turkoglu yazmış:

Acaba bu wordpressi itünün verdiği alana nasıl uygularız. Dosyaları readme de anlattığı gibi upload ettim ama config dosyasını nasıl düzenleyeceğiz onu anlamadım. Oradaki sample config dosyasını config olarak kullandım. Orada veri tabanı kullanıcı adı ve şifre gibi bilgiler isteniyor. Onlara ne gireceğiz acaba ?

--
Mehmet Recep Türkoğlu
İTÜ Maden Müh.

ITU'nün verdiği alan PHP ve MYSQL destekliyor mu? Hiç sanmıyorum. Tabi siz yine de benden daha güvenilir bir kaynağa (bilgi-işlem gibi) sorun. Eğer PHP ve MYSQL desteği varsa :

config dosyasında yapmanız gereken temel değişiklik sizinde belirttiğiniz gibi kullanıcı adı ve şifre kısmı. Çoğu durumda veri tabanının adını da değiştirmek gerekebilir (özellikle sunucu veritabanı adlarını kafadan attığında). Eğer kullandığınız alan tarafından destekleniyorsa sitenin kontrol panalinde MYSQL yarat yada Phpmyadmin gibi bir sekme olmalı. Bu sekmelere girerek bir veritabanı yaratıp buna isim verebilir, bu veritabanına erişmek için kullanacağınız kullanıcı adı ve parolayı oluşturabilirsiniz. Sonra tek yapmanız gereken oluşturduğunuz bilgileri config dosyasına uygulamak. Kurulumun geri kalanı interaktif olarak devam eder.

--------
Iyi sabahlar,
Murat Sağlam
Hypnos Bilgisayar Teknolojileri